Multimodális szolgáltatások ÖNRE szabva

Minőségpolitika

A C.Service Kft. céljai:

 minőségi szolgáltatások széles skálájának biztosítása a vevők és a szállítók igényeinek kielégítésére,

olyan munkakörnyezet megteremtése, amelyben a munkatársak azonosulni tudnak a feladatok és elvárások fontosságával, hogy mindenki a legjobb tudásával járulhasson hozzá a sikerhez,

a magas színvonalú szolgáltatás által kielégítő mértékű profit realizálása,

az eredményes munkával összhangban, a piac igényeinek megfelelően, a cég optimális fejlődése.

Annak érdekében, hogy ezen célok megvalósuljanak az alábbi elveket kell érvényesíteni:

a vevőkkel és a szállítókkal hosszú távú kapcsolatok kialakítása,

az alvállalkozók folyamatos ellenőrzése, felülvizsgálata valamint szigorú követelmények szerinti kiválasztása,

a dolgozók egyéni képességeinek kibontakoztatása a csoportmunka elvárásával összhangban,

a munkatársak folyamatos képzése, ismereteik bővítése,

részletes statisztikák és elemzések készítése, a cég hatékony működésének elősegítése céljából,

olyan munkahelyi légkör kialakítása, amely ösztönzi a munkatársakat a kezdeményezésre.

Az ISO 9001:2000 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer bevezetésével és tanúsíttatásával azt kívánjuk elérni, hogy a C.Service Kft.

a megrendelői követelményeknek maradéktalanul eleget téve,

a nemzetközi szállítmányozás és vámügyintézés területén kiemelkedően megbízható partnerként legyen nyilvántartva.

dr. Wilhelm Krisztina
Ügyvezető igazgató   

Web Statistics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás